אני רוצה גוף חטוב, בריא, מוצק ושרירי!!! חיטוב הגוף, עיצוב הגוף

[adsenseyu2]

אני רוצה גוף בריא מוצק ושרירי

דמיין את עצמך חטוב יותר, שרירי יותר, דמיין את עצמך בריא וחיוני יותר מאי פעם.

איך תשנה את גופך לגוף שרירי וחטוב

על מנת להפוך את גופך לגוף שרירי, חזק וחטוב יש צורך בשינוי הרכב הגוף, הורדה של אחוזי שומן ובניה של מסת שריר.

ירידה באחוזי שומן

על מנת לראות ירידה באחוזי השומן בגוף אתה צריך לייצר גרעון קלורי. גרעון קלורי הוא מצב בו סה"כ הקלוריות הנכנסות אל הגוף קטן מכמות הקלוריות שנשרפות במהלך היום ובפעילות הגופנית.
על מנת ליצור גרעון קלורי אתה צריך להקפיד על תזונה נכונה, לבצע פעילות אירובית שתשרוף קלוריות ולבצע אימוני כוח שבונים מסת שריר ותורמים לשריפת קלוריות באופן עקיף ע"י האצת חילוף החומרים.

בניית מסת שריר

חשוב מאוד שתבצע אימוני כוח, אימוני כוח יעזרו לך לבנות מסת שריר שתגרום לגופך להיות חזק יותר, בריא יותר וגם חטוב יותר.
אימוני כוח צריך לבצע כנגד גורם מייצר התנגדות כגון: גומיות, משקולות, משקל הגוף וכדומה. עוצמת ההתנגדות צריכה להיות כזו שלא תאפשר לך לבצע יותר מ15 חזרות עבור כל סט וסט בכל תרגיל ותרגיל. אם אתה מבצע 15 חזרות בסט מסוים ואתה מרגיש שיכולת להמשיך, סימן שההתנגדות היא לא מספקת.

קוביות בבטן ובטן שטוחה יותר

רוצה בטן שטוחה? רוצה קוביות בבטן? אז שים לב!
עבור רוב המתאמנים תרגילי בטן לא ישפרו את המצב.
תרגילי בטן מחזקים את שרירי הבטן אך אם קיים מעטה שומני עבה מעל לשרירים אז אין מצב שאתה תוכל לראות קוביות בבטן או שתשטח את הבטן רק בעזרת תרגילי בטן. רק אם תוריד את אחוזי השומן בגופך, תוכל לראות את הקוביות בבטן.

העיקרון החשוב בתוכנית אימונים

סוד ההצלחה באימונים לגוף שרירי ומוצק יותר הוא באיכות הביצוע באימון, הקפדה על תנועה נכונה, בקצב נכון ושינוי הדרגתי של העומס (כזה שייצר שינויים אך לא יגרום לפציעות).

אני מתחיל היום באימון כושר לגוף שרירי וחטוב

[adsenseyu5]


לשאלות בנושאי כושר, כנסו לפורום כושר!
לשאלות בנושאי תזונה, כנסו לפורום דיאטה ותזונה!