אני רוצה גוף חטוב, מוצק ובריא!!! חיטוב הגוף, עיצוב הגוף

אני רוצה גוף חטוב, מוצק ובריא

את רוצה להראות חטובה יותר את מרגישה שבזמן האחרון הגוף קצת רופס ואת רוצה לשנות זאת ולמצק את האזורים הבעייתיים. את רוצה בטן שטוחה וישבן מוצק.
הדרך לעשות זאת היא היא על ידי הורדה באחוזי השומן בגוף ושיפור הטונוס השרירי.

[adsenseyu1]

ירידה באחוזי שומן

על מנת לראות ירידה באחוזי השומן בגוף את צריכה לייצר גרעון קלורי. גרעון קלורי הוא מצב בו סה"כ הקלוריות הנכנסות אל הגוף קטן מכמות הקלוריות שנשרפות במהלך היום ובפעילות הגופנית.
על מנת ליצור גרעון קלורי את צריכה להקפיד על תזונה נכונה לבצע פעילות אירובית שתשרוף קלוריות ולבצע אימוני כוח אשר תורמים לשריפת קלוריות באופן עקיף באמצעות האצת חילוף החומרים.

שיפור הטונוס השרירי

חשוב מאוד שתבצעי אימוני חיזוק, אימוני חיזוק מגבירים את הטונוס השרירי וכך אזורים רפויים בגופך יהפכו למוצקים יותר. אימוני חיזוק מבצעים כנגד גורם מייצר התנגדות כגון: גומיות, משקולות, משקל הגוף וכדומה. עוצמת ההתנגדות צריכה להיות כזו שלא תאפשר לך לבצע יותר מ15 חזרות עבור כל סט וסט בכל תרגיל ותרגיל. אם את מבצעת 15 חזרות בסט מסוים ואת מרגישה שיכולת להמשיך, סימן שההתנגדות היא לא מספקת.

בטן שטוחה ומעוצבת

אם את רוצה בטן שטוחה ומעוצבת אז שימי לב!
תרגילי בטן לא ישפרו את המצב.
תרגילי בטן מחזקים את שרירי הבטן ומגבירים את הטונוס השרירי וזה טוב, אך אם קיים מעטה שומני עבה מעל לשרירים אז אין מצב שבטנך תהיה שטוחה יותר רק בעזרת תרגילי בטן. רק אם תורידי את אחוזי השומן בגופך, בטנך תהיה שטוחה ומעוצבת יותר.

העיקרון החשוב בתוכנית אימונים

סוד ההצלחה באימונים לגוף חטוב יותר הוא באיכות הביצוע באימון, הקפדה על תנועה נכונה, קצב נכון ושינוי הדרגתי של העומס (כזה שייצר שינויים אך לא יגרום לפציעות).
[adsenseyu4]

[adsenseyu4]

לשאלות בנושאי כושר, כנסי לפורום כושר!
לשאלות בנושאי תזונה, כנסי ל
פורום דיאטה ותזונה!