דיאטה מהירה

[adsenseyu2]

דיאטה מהירה הדרך הנכונה?

דיאטה מהירה תמיד עובדת בהתחלה.
כאשר מתחילים בדיאטה מהירה רואים שינוי מאוד מהיר וירידה מהירה במשקל.
חשוב להבין שהירידה ההתחלתית והמהירה היא לא אודות לשריפת השומן אלא, בגלל שימוש במאגרי הגליקוגן ואיבוד הנוזלים כתוצאה מדילול מאגרי הגליקוגן בגוף.

דיאטה מהירה תופעות לוואי

דיאטות מהירות גורמות למבצע אותן לעייפות, חולשה ותשוקה עזה למזון.
ברגע שהדיאטה "נשברת" התשוקה למזון מפנה את מקומה לאכילה מרובה של מזון במיוחד זה שנמנע מאיתנו (המזון שעשיר בקלוריות).

הסיכונים בדיאטה מהירה

דיאטה מהירה לא מכילה את הכמויות הרצויות של מרכיבי המזון החיוניים לתפקוד תקין של גופנו.
אם נמצא זמן רב מידי בדיאטה מהירה ובגרעון קלורי גבוה, אנו עלולים לסבול מחוסרים תזונתיים שעלולים לסכן את בריאותנו.
דיאטה מהירה "שורפת" את השרירים בגופנו וגורמת לנו להיות חלשים יותר.
הירידה במסת השריר גורמת לחילוף חומרים איטי יותר, מה שיקשה את המשך הירידה במשקל ויגרום לכך שכאשר נפסיק עם הדיאטה נחווה עלייה מהירה במשקל.

האמת הכואבת שאף אחד לא אוהב לשמוע

על מנת לרדת במשקל יש לבצע שינוי מחשבתי.
לחשוב על ירידה במשקל כעל מסע, מסע שימשך למשך כל תקופת ימי חייכם.
אתם רוצים ליהנות במסע הזה גם בדרך ולא רק בסופו (זוכרים? המסע למשך כל תקופת החיים).
המסע של ירידה במשקל יתבצע ע"י שינוי אורח חייכם לאורח חיים בריא יותר, תזונה נכונה יותר וחיים פעילים יותר.
החלו בשינוי תפריט התזונה שלכם!
הפחיתו בכמויות המזון שאתם אוכלים.
איכלו 3 ארוחות לפחות ביום.
שלבו את מגוון אבות המזון בארוחות (כן גם חלבונים, גם פחמימות וגם שומנים. לא צריך להפריד!).
לימדו את גופכם לאכול ארוחת בוקר דשנה גם אם אתם לא רגילים (אתם תתרגלו).
העדיפו מזונות מלאים כגון: קמח מלא, אורז מלא, קטניות וכדומה.
איכלו הרבה (אבל ממש הרבה) ירקות.
שתו מים!
צמצמו בצריכת מזונות בעלי קלוריות ריקות (כגון: סוכר, ממתקים, חטיפים תעשייתיים וכדומה).
בצעו פעילות גופנית יום יומית. צאו להליכה או לריצה או לכל פעילות גופנית אחרת.
המפתח הוא בחרו פעילות גופנית שאתם אוהבים.
התחילו בשינוי היום!
לא מחר
ולא ביום ראשון
היום!!!

[adsenseyu5]